بازتاب مربیگری کرش در تیم ایران در رسانه‌هاي ورزشي

بازتاب مربیگری کرش در تیم ایران در رسانه‌هاي ورزشي




 

 


بازتاب مربیگری کرش در تیم ایران در رسانه‌هاي ورزشي


تاریخ : سه شنبه ،
16 فروردین 1390

پيوستن کارلوس کيروش به تيم ملي فوتبال ايران بازتاب‌هاي متفاوتي در رسانه‌هاي مختلف جهان داشت.


پايگاه خبري ساکرنت پس از امضاي قرارداد کارلوس کيروش با فدراسيون فوتبال ايران با اشاره به اين موضوع در گزارش خود آورد: کارلوس کيروش که در تابستان گذشته به دليل نتايج بد با تيم ملي پرتغال در جام جهاني از اين تيم اخراج شد و پس از آن نيز به دليل دخالت در کار ماموران کنترل دوپينگ، 6 ماه محروم شده بود، امروز با عقد قراردادي 3 ساله، هدايت تيم ملي فوتبال ايران را تا پايان جام جهاني 2014 برزيل در دست گرفت.

ساکرنت در ادامه گزارش خود آورده است: با اين حال محروميت کيروش ماه گذشته لغو شد تا او با قراردادي به ارزش 2 ميليون دلار در هر سال به همراه سه دستيارش هدايت تيم ملي ايران را در سه سال آينده بر عهده بگيرد. البته کيروش پيش از اين در ماه فوريه به دليل آنچه مخالفت اعضاي خانواده‌اش عنوان کرده بود، پيشنهاد ايران را رد کرده بود.

ساکرنت در پايان همچنين با اشاره به کارنامه کاري کيروش آورده است: اين مربي پرتغالي پيش از اين به عنوان دستيار اول سر آلکس فرگوسن در منچستريونايتد و همچنين سرمربي رئال مادريد در فصل 2004 ـ 2003 کار کرده بود. کيروش همچنين در مقطعي مربي تيم‌هاي ملي امارات و آفريقاي جنوبي بود.

اما سايت يورو اسپورت در تحليل خود از پيوستن کيروش به تيم ملي فوتبال ايران آورده است: کيروش صبح دوشنبه وارد تهران شد تا صحبت‌هاي نهايي را با مسئولان فدراسيون فوتبال ايران انجام دهد و پس از جلسه‌اي با حضور علي سعيدلو، رييس سازمان تربيت بدني ايران، پيشنهاد اين کشور را براي سرمربي‌گري ايران تا پايان جام جهاني 2014 پذيرفت.

يورو اسپورت نيز به ماجراي نپذيرفتن پيشنهاد تيم ملي ايران از سوي کيروش به دليل مسائل خانوادگي در ماه فوريه اشاره کرده و در ادامه گزارش خود آورده است: تيم ملي فوتبال ايران در حال حاضر پس از سه قدرت بزرگ آسيا يعني ژاپن، استراليا و کره جنوبي در رده چهارم رنکينگ فيفا قرار دارد و البته انتقادهاي زيادي نيز از مسئولان ورزش اين کشور به خاطر ناکامي‌هاي اخير شده است. تيم ملي ايران جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي را از دست داد و در جام ملت‌هاي آسيا نيز در مرحله يک چهارم نهايي با شکست مقابل کره جنوبي از دور مسابقه‌ها کنار رفت.

همچنين پايگاه خبري اسکاي اسپورتس با اشاره به پذيرفتن پيشنهاد سرمربي‌گري تيم ملي فوتبال ايران از سوي کارلوس کيروش در گزارشي آورده است: مربي 58 ساله پرتغالي که پس از عملکرد ضعيف در جام جهاني به همراه پرتغال از اين تيم اخراج شده بود امروز با حضور در ايران براي هدايت اين تيم تا سه سال آينده به توافق رسيد.

اسکاي اسپورتس در ادامه آورده است: کيروش در بدو ورود به ايران گفته است مهم‌ترين هدف من بردن تيم ملي ايران به جام جهاني 2014 برزيل است.

سايت خبري گاردين نيز در گزارشي به حضور کيروش در ايران اشاره کرد.

علاوه بر اين پايگاه‌ها چند سايت معتبر ديگر نيز اخباري جداگانه از آمدن کيروش به ايران منتشر کرده و اشاره کردند که ماموريت اصلي کيروش بردن تيم ملي ايران به جام جهاني 2014 است.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل